ponedjeljak, 18. listopada 2010.

Uh...dugo me nije bilo




...no, sada sam opet s Vama, moji slučajni ili namjerni čitaoci.

Što sam ja radila ovih mjesec dana, što se događalo u mom životu...
Hoćete prvo dobre ili loše vijesti? Krenut ćemo s lošima u nadi da će ih dobre, koje slijede nakon njih, bar malo ublažiti.

Moj Frut ima problem s prednjim nogicama koji traje dulje vrijeme, no da skratim...trenutno je na terapiji Neurobionom, pa se svi zajedno nadamo da će mu biti bolje...postoje neki pomaci ali ne želim ureći.
U biti to je jedina i najružnija novost, ovo sve ostalo je mačji kašalj.
Debeli Knut je dobro, deblja se iako jede posebnu hranu za kastrirance, morat ćemo na dijetu ... male bebe (koje su sve veće i veće) su isto dobro, sad su u fazi " razbi sve što vidiš " pa mi u sobi vlada lagani kaos...

Ja sam isto dobro...jedino me malo deprimira ovo sve hladnije vrijeme... tona odjeće, čizme, šalovi...sve me to opterećuje i u osnovi ne volim jesen i zimu. No, pečeni kesteni, šareno lišće po podu...uskoro i snijeg...to su stvari koje me vesele... i koje me tjeraju da ne utonem u zimski san.

Kad smo kod hladnijeg vremena... mene ta usporenost jesenskog dana natjera da se zavučem pod deku i čitam... zadnja knjiga koju sam pročitala upravo danas je prekrasno dijelo, pogotovo za nas mačkoljupce: Viktoria Faust- Solarne mačke
Knjiga o tim prekrasnim bićima, začinjena s malo SF-a... može li bolje?

Da bi Vam dočarala samo mali dio, citirati ću par rečenica iz te genijalne knjige... možda će vam se činiti da glorificira mačke... ali, da... ona to upravo i radi.

"Svi ti mali nacistički generali, zarobljeni u dlakavim tijelima životinjica koje zapravo nemaju puno većih ambicija osim spavanja i hrane; seksa i skloništa. Ali nismo li i mi ljudi takvi?
Mada bi možda netko od nas volio biti vladarom svijeta, malo tko se odluči potruditi se doista to i postati. Zadovoljiti
se onim osnovnim i imati to na pretek zapravo je osnovna i jedina ambicija svakoga od nas."


"Svi oni koji gaje ljubav prema tim životinjama znat će kako vam mogu privući pažnju  posve sitnim, beznačajnim stvarima za koje možete biti sigurni da su ih činile bez ikakve osobite namjere da bi se nekome dopale. Možda su upravo zato neodoljive."


"Oduvijek sam smatrao da su one itekako svijesne svoje ljepote dok samo sjede, prednjih nogu položenih daleko ispred sebe, savršeno simetrične, puštajući da se svjetlost slijeva sa sjajnog krzna kojime je prekriveno savršeno tijelo, očiju sklopljenih, ili samo napola sklopljenih kao u nekoj mačjoj meditaciji, vrlo zen, vrlo blizu savršenstvu."


"Znate kako je to ako negdje, pa makar i samo krajičkom oka, spazite mačku- morate pogledati prema njoj i još se čudite: gle, mačka!; kao da je to najnevjerojatnija stvar, vidjeti mačku kako se negdje sunča, kako je zbrisala u visoku travu ili vreba iz grmlja.
Gle, mačka, kažete i ne osjećate se nimalo glupo zbog toga već kao da ste osvojili neku malu nagradu što vam je dopušten pogled na tu krasnu životinju.
"

Ovaj zadnji citat u potpunosti opisuje mene...

"Ja koji sam cijeli svoj život imao sklonost vezivati svoju sudbinu sa životima mačaka, nalazeći u njima takvo društvo kakvo mi ni jedan čovjek nije mogao pružiti, gajeći tu svojevrsnu zaljubljenost u te ljupke demone."



Da, znam... sad je na redu kozmetika..čitamo se uskoro..
Ž.

Nema komentara:

Objavi komentar